Friday, August 7, 2009

Jemi tag ryu

"Adalah baik sekiranya anda menulis 20 perkara yg org xtau semasa kecil anda.
Dihujung entry, anda harus memilih 5 org utk ditag
." (piece of cake.)


1.masa darjah 2 skola agama(darjah 4 skola keb)aku pernah TERpakai duit rm50 mak
aku then dengan bangangye aku hbiskan beli satu kotak stiker(lau komplet satu buku dapat basikal)tapi x dapat pon

2.macam jemi,aku main wrestling gak tapi lagi xtream coz aku main kat uma kawan aku.ramai-ramai dan aku kononye jadi Triple H.siap buat tali pinggang lagi guna kotak yg dirembat kat kedai mamak.

3.selalu 'pow' member time rehat.Dia pon bawak banyak duit.bayankan skola rendah dah bawak rm20 tiap hari.mesti die x dapat habiskan kan?so,aku cuma nak tolong je..

4.cabot sekejap sekolah agama hanya nak pegi blakang sek agama yg jual tikam ngan sticker

5.pancit tayar kete orang*dengan pelawaan abg sedara

6.antara terhandal dalam permainan guli

7.rajin menabong.inidulu

8.berjambul.berjambul dua(blah tgah)

9.antara yg kuat menganjing.

10.selalu kene sesah ngn bapak aku coz degil

11.kuat bejalan.darjah 3 dah pandai gi cc,
dah la dekat 2 km.hanya untuk main satu jam.half-life,counter strike.

12.suka kumpul pemadam.ramai woo pemadam aku dulu

13.kencing malam macam jemi gak.

14.pernah pukul budak sebab die cakap
"ko suka ber-romen ngan xxx''.harap budak tu hidup lagi dan menyesal.

15.tumbukan pertama-adik aku yg kene,kat hidung dan berdarah
aku takot.terus lari keluar rumah.tido uma jiran semalaman.

16.Dragon Ball yg aku minati start pkol 9 stgh pagi kat tb2.pkol 9 aku dah terpacak kat depan
uma member aku.bukan kat rumah x de tb,tapi tgok ramai2 baru ade feel.siap sorang pilih karakter lagi.aku jadi Son Goten beb.

17.suka tangkap sibu-sibu.ikat ekornye ngan benang dan buat macam main layang-layang.
best oh.x caye cuba try..

18.x pernah tercedera akibat mercun.Paling best adalah tembak ayam gune mercon das.

19.tadika lagi dah pilih awek.adoiii.pilih je tau..hahaha

20.pernah bercita-cita nak jadi detektif akibat obses ngn Detektif Conan.

terjah rahsia mereka.. aku pilih;
semua orang yg follow
Republican..fight to unite

1 comment: